داستان
 
 
 
....
داستان
ارسال شده در شنبه 5 / 11 / 1389برچسب:داستان-دکتر مکبسی, - 2

 

دکتر مکبسی از آن دست استادان دانشگاه در UCIL کالیفرنیا بود که هیچ دانشجویی نمی توانست سر امتحانش تقلب کند یا اینکه سر او کلاه بگذارد.یک روز 4دانشجو برای خوشگذرانی راهی یکی از تفریگاههای جنگلی در صد و پنجاه کیلومتری کالیفرنیا شدند.دانشجویان که می دانستند استادشان از سفر آنها خبر دارد قصد داشتند ضمن خوشگذرانی خود را برای امتحان روز 2شنبه آماده کنند اما در تعطیلات آخر هفته آنقدر به 4دانشجو خوش گذشت که نتوانستند درس بخوانند به همین خاطر یک روز دیرتر برگشتند و سپس 3روز حسابی درس خواندند و نقشه ای کشیدند تا دکتر از آنها دوباره امتحان بگیرد روز 4شنبه آنها به سراغ دکتر رفتند و گفتند: استاد ما حسابی درس خوانده بودیم اما در راه برگشت لاستیک ما شینمان پنچر شد و چون زاپاس هم پنچر بود 3روز منتظر ماندیم تا ماشینی از راه رسید و کمکمان و پنچری لاستیک را گرفتیم و حالا هم اینجا هستیم آیا شما به ما فرصت تجدید امتحان را می دهید؟ دکتر مکبسی فکری کرد و تقاضای آنها را پذیرفت سپس هر کدام را داخل یک اتاق نشاند و برگه های امتحان را جلویشان گذاشت روی برگه ها فقط یک سوال نوشته شده بود: کدام لاستیک ماشینتان پنچر شده بود ؟!!!


نظرات شما عزیزان:

melisa
ساعت16:05---8 بهمن 1389
سلام عزیزم من ملیسام وبلاگت خیلی خوشگله به منم سر بزن راستی منو لینک میکنی؟

اگه خوواستی لینکم کن بعدش من لینکت میکنم منتظرتمپاسخ:مرسی عزیزم لطف داری...حتما


بخشا
ساعت20:04---6 بهمن 1389
سلام خیلی قشنگ بود کلا وبلاگ خوبی داری خواستی پیش منم بیاپاسخ:مرسی ممنون حتما

aliiiiiiiiiiii
ساعت12:19---6 بهمن 1389
سلام مرواريد جون. من نميتونم لينكت كنم.
پاسخ:سلام،شاید چون لینکم نبودی نشد الان امتحان کن ببین


مهدی
ساعت18:09---5 بهمن 1389
جهان مجازی من

مکانی برای تبادل اطلاعات ، دیدگاه ها

گروه خود را تشکیل بدید . برای گروه تبلیغ کنید . عضو بگیرید . جایزه بدهید !! اینجا جهان شماست

با امکاناتی همچون قرآن آنلاین . گالری عکس . فضای رایگان برای آپلود فایل های شما

کاربران برتر . اهدای جوایز به برترین ها . دوستیابی و امکانات دیگر

هم اکنون به جمع ما بپیوندید

http://W01.ir


پاسخ:merC


رضا
ساعت7:08---5 بهمن 1389
شمارو با اسم«من ووبلاگم»لینک کردم

لطفاً لینک خبرم کن
پاسخ:ok merC


رضا
ساعت6:48---5 بهمن 1389
سلام


بالینک موافقم، خبرم کن


یا حسین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده مروارید