خودم
 
 
 
....
خودم
ارسال شده در یک شنبه 8 / 11 / 1398برچسب:خودم, - 17

سلام مروارید هستم به وبلاگم خوش اومدین این وبلاگ و زدم چون دوس داشتمامیدوارم لحظات خوشی رو اینجا سپری کنیناگه منو لینکیدین بگین بلینکمتون همه جور چیزی می نویسمآهنگ و کلیپ هم می زارمحرف بد تو این وبلاگ ممنوع

نظر یادتون نره

بای

____♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_♥♥♥♥♥♥__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
___♥♥♥♥_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
____♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_____♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥__♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥♥_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_________♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥
_______♥♥♥♥
_______♥♥♥♥
_______♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥
______♥♥♥♥♥♥
_______|_♥♥♥♥

ترجیح می دهم طوری زندگی کنم که گویی خدا هست و وقتی مُردم بفهمم نیست،

تا اینکه طوری زندگی کنم که انگار خدا نیست و وقتی مُردم بفهمم که هست!

عیش
آلبر کامو



نظرات شما عزیزان:

forbiden love
ساعت17:10---5 تير 1391
سلام وب توپي داري به منم سربزن نظر يادت نره.
پاسخ:مرسیـــــــــــــــ چشم


☠♫♬♪دیوونگی های من♫♬♪☠
ساعت17:10---6 خرداد 1391
مترســـــــــــــك...!



اينقدر دستانت را باز نگه ندار...



كسي تورا در آغوش نخواهد گرفت...



ايستاده زيستن مرگ مي آورد....!
پاسخ:به به مرسی


بهترین سیستم افزایش بازدید و معرفی سایت
ساعت3:32---4 خرداد 1391


تبادل بازدید اتوماتیک

افزایش تضمینی رتبه الکسای سایت شما

کاملا قانونی و بدون هیچ کد تقلبی

100% کار ساز و واقعی

http://ranks.zio.ir



عضويت با کنترل پنل اختصاصي در لينکباکس با 3لينک قابل تعويض بدون قرار

دادن کد يا بننر يا لينک در سايت يا وبلاگ شما

با قرار دادن کد لينک باکس با ابعاد و موضوعات دلخواه خود بيش از 10 لينک و تا 5 لينک

در هر قسمت هديه ميگيريد يعني بيش از 50 لينک روزانه

http://sekonjbox.zio.ir/



وبلاگ تولز ابزاري براي وبلاگ نويسان عزيز

کدهاي زيبا سازي و کاربردي

آموزش و قالبهاي به روز

و ... هزاران امکانات ديگر

هر روز با کدها و همکانات جديد آپديت ميشود

http://www.weblogtools.zio.ir/



تبادل لينک و معرفي لينکها توپ http://linkman.sekonjbox.zio.ir/



رتبه بنديه سايتها http://topsites.zio.ir/



آواتار چت محلي براي چت دختر و پسراي باحال با گرافيکي بالا و سرعت بالا با بازي هاي جذاب آنلاين با عضويت رايگان کافيه فقط يک بار امتحان کنيد تا عاشقش شويد

http://karajiha.zio.ir

منتظر شما هستيم

کرجي ها



معین
ساعت10:25---2 خرداد 1391
سلام مروارید جان سایت دوباره راه افتاد اومدی عضو شو بعد نظرت یادت نره
پاسخ:chashm hatman


meysam
ساعت10:06---30 ارديبهشت 1391
خرم آن لحظه که مردم بسپارند به یاد
پاسخ:بله بله


Mmf
ساعت7:59---21 ارديبهشت 1391
سلام خوبی جیگر وبلاگت خیلی قشنگه اگه خواستی منو بانام (از اون عکسای عاشقانه)


لینک کن بعد بیا بگو که لینکت کنم مرسی


http://www.mmflove.loxblog.com
پاسخ:hatman


معین
ساعت15:49---7 ارديبهشت 1391
سلام مروارید جان عزیزم از اینه به ماهم سری زدی ممنون از عضویتت در سایت متشکرم تو می تونی مطالب مانند جوک و اس ام اس و... رو در سایت من به اسم خودت بزاری

بازم به ما سری بزنپاسخ:خاهش میکنم ... ممنون


benyamin
ساعت21:21---5 ارديبهشت 1391
پاسخ:مرسی

صادق
ساعت19:41---26 فروردين 1391
سلام

قلب وبلاگت بسیار زیباست

به کلبه خرابه ما هم سری بزن

ارزویم شادیتان

پاسخ:مرسی حتما


neshom
ساعت16:55---19 فروردين 1391
سلام دوست گلم خوبی عزیزم؟؟



وبلاک خیلی قشنگو باحالی داری خیلی خوشحال میشم به من هم سر بزنی و نظر تو درباره وبلگم بدونم



راستی اگه دوست داری تبادل لینک کنیم به من خبر بده تا تبادل کنیم



خیلی ممنونتم



فعلا بایپاسخ:pحتما


maryam
ساعت9:41---19 فروردين 1391
.سلام عزیزم. فدات شم ممنونم از همدریت
پاسخ:قربونت


nima
ساعت16:31---17 اسفند 1390
سلام وبلاگتون عالی بود

اگه به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال میشم

اگه دوست دارین میتونیم میتونیم با هم تبادل لینک داشته باشیم


پاسخ:چرا که نه حتما


مجنون
ساعت23:58---12 بهمن 1390
سلام

من بعد یه سال به وبلاگم سر زدم

پاسخ:مرسی فدات


parsa
ساعت18:59---24 شهريور 1390
سلام.

من دوباره برگشتم.

این آپمو ازدست نده حیفه...

منتظر نظر قشنگت هستم...




پاسخ:مرسی خبرم کردی


elira
ساعت20:14---22 تير 1390
noooooooooooooooooch engar moshkel az webe khodame chera link nemishiiiiiiiiiii?!!!!!!!!!!پاسخ:سلام مرسی سر زدی شما بلاگفا هستی نمیتونی لینکم کنی اما من لینکت میکنم

elira
ساعت20:06---22 تير 1390
slm asisam khooooooooooooooopi?
man linket dkardam bia webamo negaaaaaa
ama neyzare khodam khodamo link konam


aref
ساعت13:10---21 تير 1390
upupupupupupupupupupupupupupupupup


amamamamamamamamamamamamama


hatman biya


montazeram


پاسخ:ok


saeed
ساعت12:46---18 تير 1390
سلام.

از این که لینکیدیم ممنونم.پاسخ:salam khahesh


Saghar
ساعت15:34---16 خرداد 1390
وبلاگت قشنگه وشلوغه؛یه سری ام به من بزن چون وبلاگم خیلی سوت وکوره؛موفق باشی بای
پاسخ:hatman merC


ayhan
ساعت18:04---10 خرداد 1390
سلام وبلاگه خوبي داري

خوشحال مي شما به من هم سر بزني

اگه خواستي با هم تبادل لينك كنيم منو با عنوان Azərbaycan-Traxtor لينك كن بعد بهم خبر بده تا با هر نامي خواستي لينكت كنم

منتظره حضورت هستممممممممممم
پاسخ:ok merC


احسان نظریان
ساعت1:33---10 خرداد 1390
مثل اینکه نمیشه

ولی من حلش می کنم


پاسخ:chio?


sohrab
ساعت17:45---1 خرداد 1390
سلام مبارک قالب جدبدت

آدرس فیس بوکم اینه http://www.facebook.com/profile.php?id=100001872504025



ببخشید چند وقت نتونستم بیام
پاسخ:merC ok


خرابه تر از وجود من کجاست؟
ساعت9:56---30 ارديبهشت 1390
سلام

من به روزم
پاسخ:ok


خرابه تر از وجود من کجاست؟؟؟
ساعت20:14---28 ارديبهشت 1390
مرسی که سر زدی خانومی
پاسخ:خواهش


خرابه تر از وجود من کجاست؟؟؟
ساعت17:19---28 ارديبهشت 1390
یه وقتایی دیگه حسش نیست غصه بخوری . . .



رسما
پاسخ:ای بابا!!!


ایوب
ساعت23:38---24 ارديبهشت 1390
خوشبختانه!!!! خیر بنده پروفایل ندارم.






پاسخ:ok


سجاد
ساعت0:19---24 ارديبهشت 1390
سلام دوست من

وبلاگ توپي داري لينكت كردم

به منم سر بزن و اگه دوست داشتي لينكم كن

ممنونپاسخ:ok merC


vahid
ساعت22:52---16 ارديبهشت 1390
سلام خوووووووووووووبی ، شرمنده یه مدت نبودم ، واییییییی آخه فشار زندگییییم شروع شده ، آپم با کله بیااا توپاسخ: اومدممممم

مجید
ساعت1:50---13 ارديبهشت 1390
سلام دوست عزیز وبلاگت عالییییییییییییه ممنون میشم به وبلاگ من هم یه سری بزنی
پاسخ:مرسی حتما


sara
ساعت23:33---6 ارديبهشت 1390
baba eyval be ouni ke axe adamo gozashte khodaiish hal kardam. man asheghesham. ey valپاسخ:آجی ملیسا تو رو میگه هااااااااااااااا

vahid
ساعت19:49---5 ارديبهشت 1390
سلام ممنون که سر زدی وبلاگ شمام قشنگ بود
پاسخ:مرسی


melisa
ساعت8:21---31 فروردين 1390
سلام عزیزم خوبی؟؟من اپم خوشحال میشم بیای پس بیا منتظرتم بابایپاسخ:umadam

melisa
ساعت17:39---28 فروردين 1390
سلام عزیزم خوبی؟؟اره عزیزم باهات موافقم نه قیافه ی درست و حسابی داره نه صدا ولی عشقم همش رو باهم داره درسته؟منتظرتم بازم بیاپاسخ:are male to takmile khialet rahat

وصال
ساعت17:51---27 فروردين 1390
سلام مروارید جون

وبت قشنگه

همیشه موفق باشی عزیز

خوشحال میشم بهم سر بزنی

منتظر کامنتتم

بایپاسخ:merC hatman
پاسخ:vali webet baz nemishe age umadi dobare adres bede plz


میثم
ساعت8:22---20 فروردين 1390
بهم سر بزن.مرسی
پاسخ:ok


مهدیه
ساعت10:28---10 فروردين 1390
سلام دوست گلم به وبلاگ منم یه سر بزن راستی من لینکت کردم منو با اسم اسمون پر ستاره لینک کن ممنون میشم فعلا بایپاسخ:ok

m
ساعت8:36---9 فروردين 1390
این متن و یه ناشناس برام فرستاده: به امام زمان دختری هستم از خوزستان که پزشکان از معالجه ام ناامید شدند شب در خواب حضرت زینب(س) را دیدم در گلویم آب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به 20 نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد، مرد دیگری اعتقاد پیدا کرد 20 میلیون بدست آورد، به دست کسه دیگری رسید عمل نکرد پسرشو از دست داد اگر به بی بی زینب اعتقاد داری این پیامو برای 20 نفر بفرست 20 روز دیگه منتظر معجزه اش باش
پاسخ:ey baba !!!


امیر حسین
ساعت0:06---20 اسفند 1389
سلام.

عجب وبی داری بابا.

ایول

خوش حال میشم سر بزنید.
پاسخ:merci.ok


mehrzad
ساعت17:39---5 اسفند 1389
سلام اگه دوست داری تا بازم داستان بریزم وبعد اگه میخوای ثبت نام کنی یه وقتی که پای کامپیوتری بهم بگو تا از طریق چت راهنماییت کنم من خودم هم ثبت نام کردم وبرام بازدید میاره
پاسخ:are merC


mehrzad
ساعت23:06---4 اسفند 1389
سلام مروارید نمیخوای بیای بازدی آمار ثبت نام کنی پاسخ:میام

mehrzad
ساعت1:39---4 اسفند 1389
سلام یه آمار بازدیدی پیدا کردم حرف نداره اونجا عضو میشی بعد بازدید خودکار میزنی و بعد بهت امتیاز میده آدرس وبت بنویس و آمتیاز ها رو به او بده بعد سایت آمار بازدیدت زیاد میشه آدرسش رو بیا داخل وبم رو بنر کلیک کن


پاسخ:ok merC


mehrzad
ساعت23:18---3 اسفند 1389
سلام میگم تا صبح میتونی داستانها رو بخونی
پاسخ:نه چشام خسته است
بعدا


هادی
ساعت14:57---3 اسفند 1389
سلامپاسخ:باحاله که...اوکی اومدم چشم

mehrzad
ساعت14:41---2 اسفند 1389
سلام من امروز کلی داستان کوتاه ووزیبا به خاطر تو ریختم یه سریی بزن خوشحال میشم : پاسخ:مرسیییییییییییی

مهسا
ساعت10:16---2 اسفند 1389
سلام خوبی چطوری؟چه خبر چرا جابه جا شدی راستی؟

راستی عیدت مبارک
پاسخ:اینجا بهتره...مرسی فدات


مهسا
ساعت10:15---2 اسفند 1389
سلام خوبی چطوری؟چه خبر چرا جابه جا شدی راستی؟

راستی عیدت مبارک
پاسخ:.


mehrzad
ساعت2:31---2 اسفند 1389
ما نوکرتیم تو اراده کن ممنون خیلی زییییییییییییییییییییییییییییی اد

پاسخ:قربانت


mehrzad
ساعت23:40---1 اسفند 1389
سلام خیلی خوشحال شدم از نظراتت بابا تو دیگه کی هستی تو دست همه نظر نویس هارو از پشت بستی خیلی خوشحال شدم ممنون بهت سر میزنم منوفق باشید.

پاسخ:خواهش میکنممممممممممممم


رضا
ساعت17:40---1 اسفند 1389
مااینیم دیگهپاسخ:مرسیییییییییییییییییییییییی

mehrzad
ساعت11:54---1 اسفند 1389
سلام خوبی امروز چند تا داستان زیبا جدید ریختم یه سری بزن خوشحال میشم موفق باشید. پاسخ:چشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده مروارید